Αγαπητοί γονείς, αγαπητοί/ες μαθητές και μαθήτριές μας,
Σας ενημερώνω ότι…
– Αύριο Παρασκευή 3/4/26 είναι η τελευταία ημέρα των μαθημάτων μας πριν από τις διακοπές του Πάσχα. Το ολοήμερο πρόγραμμά μας θα λειτουργήσει κανονικά. ΔΕΝ προγραμματίσαμε τον εκκλησιασμό μας στον Ιερό Ναό της ενορίας μας λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών. Θα επιστρέψουμε και πάλι στο σχολείο μας μετά τις γιορτές στις 20/4/2026!
– Αύριο Παρασκευή τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων του σχολείου μας θα μας επισκεφθούν κατά τη διάρκεια του πρώτου δίωρου για να μοιράσουν σε όλα τα παιδιά του σχολείου μας και στους εκπαιδευτικούς μας από ένα πασχαλινό δωράκι και να μας χαρίσουν τις ευχές τους για τις άγιες ημέρες που πλησιάζουν. Εκ μέρους και των συναδέλφων μου, ευχαριστούμε πολύ!
– Σήμερα μοιράσαμε στα παιδιά όλων των τάξεων του σχολείου μας πλην της Δ΄ τάξης (για την οποία δεν έχουμε ιδιαίτερη ενημέρωση) από ένα λογοτεχνικό βιβλίο (διαφορετικοί τίτλοι αναλόγως της τάξης), δωρεάν προσφορά του ΥΠΑΙΘΑ. Ευχόμαστε στους μαθητές και στις μαθήτριές μας ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ τις ημέρες των διακοπών, παρέα με τα συγκεκριμένα βιβλία!
Εκ μέρους και των συναδέλφων μου, αγαπητοί γονείς και μαθητές/τριές μας, σας εύχομαι ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ! Ας είμαστε υγιείς ώστε να γιορτάσουμε τη μεγαλύτερη γιορτή της Χριστιανοσύνης, το θαύμα της Ανάστασης του Θεανθρώπου και το ακόμη μεγαλύτερο και διαρκές θαύμα της Αγάπης που Εκείνος “εγκαθίδρυσε” στη ζωή μας, με πίστη, ελπίδα, εγκαρτέρηση και, κυρίως, ΑΓΑΠΗ, τη μόνη και αληθινή λύτρωση!
Ο Δ/ντής του 1ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας
Τσορτανίδης Χαράλαμπος
